Termeni si conditii generale

TERMENI SI CONDITII GENERALE

1. Informații generale

Vînzătorul 17Retail Sale SRL cu sediul social Sat Dobric, Comuna Caianu-Mic, Nr 34P, Judet Bistrita-Nasaud, cu C.U.I 43135877 inregistrat la registrul comertului J6/965/02.10.2020, mobil: 0749304277, mail:17sneakersshop@gmail.com

Punct de lucru: bulevarul 21 decembrie 1989, nr 144-146, oras Cluj-Napoca.

Cumpărătorul este orice persoană fizică sau persoană juridică, care contacteaza vanzatorul pe orice cale,cu intentia de a cumpara bunurile oferite de vanzator, chiar și în cazul in care bunurile nu se află in acel moment în stoc.

2. Comenzi

- Cumpărătorul poate comanda bunuri prin coșul de cumpărături pe site-urile vânzătorului.

- Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul se obligă să accepte bunurile comandate și plătite la prețul afișat pe site.

- Vânzătorul se obligă la confirmarea comenzii prin email in termen de 24 de ore și notifică de asemenea cumpărătorul cu informații despre disponibilitatea și livrarea produselor.

- Toate comenziile confirmate sunt obligatorii!

- Vânzătorul se angajează să livreze marfa în tipul si cantitatea corectă, la prețul afișat pe site în conformitate cu comada.

- Cumparatorul nu mai poate anula o comanda dupa ce a primit confirmarea acesteia prin email. Daca nu mai doreste comanda, si aceasta este deja in curs de procesare, tot ce mai poate face este sa refuze coletul la livrare. In cazul in care a platit deja comanda, vanzatorul se obliga sa ii returneze intreaga suma minus cheltuielile de transport.(in caz de deterioare in urma transportului, clientul se face raspunzator de marfa)

- Vânzătorul are dreptul de a anula comanda în cazul în care nu este posibil să asigure bunurile comandate. În acest caz cumpărătorului i se returnează integral suma platită, sau, cu acordul cumpărătorului, i se pot oferi produse înlocuitoare daca a fost platita cu cardul.

- De asemenea, vânzătorul are dreptul de a anula comanda, în cazul în care acesta este în imposibilitatea de a contacta cumpărătorul ( datele de contact ale cumparatorului sunt insuficiente sau incorecte, etc ).

- De asemenea, vanzatorul are dreptul de a anula comanda, in cazul in care cumparatorul are returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).

- De asemenea daca produsele vin deteriorate sau purtate o sa fie trimise inapoi catre cumparator fara a fi returnat valoarea produsului sau schimbat.

- In caz de cutia sau etichetele sunt deteriorate din cauza ca nu sa asigurat protectia in timpul transportului se aplica o taxa in functie de deteriorare maxim pana la suma de 50 ron.Nu ne facem responsabili de deterioare in timpul transportului, pentru plangeri puteti face la client@dpd.ro (DPD Romania)

- Daca am oferit transport gratuit si se doreste retur pentru produsul comandat, din suma care o sa fie restituita o sa se retina valorea transportului de 19 ron.Transportul oferit gratuit este daca achizitionati produsul si ramane la dumneavoastra, daca va razganditi suportati taxa de transport de tur si de retur.

 

3. Prețuri

Prețul produselor afișat pe site este în lei (TVA inclus) și nu include taxa de transport, pe care cumpărătorul o va plăti la momentul livrării produselor, sau la momentul efectuării comenzii.Prețul actual al produselor este vizibil mereu în momentul efectuării comenzii.

4. Plata produselor

Cumpărătorul poate alege una dintre următoarele modalităti de plată:

  • a) plata prin ramburs: plata produsului și a transportului în numerar (lei) la livrare agentului DPD Romania.

  • b) prin card în momentul efectuării comenzii pe site

  • c) prin PayPal în momentul efectuării comenzii pe site(indisponibil)

Documentul fiscal ( factura) se va trimite cumpărătorului in format electronic.

5. Livrarea de bunuri

Termenul de livrare, în cele mai multe cazuri este de 1-3 zile lucrătoare, dar se poate prelungi, printr-un acord cu cumpărătorul, și la 7-14 zile. Cumpărătorul va fi informat prin email referitor la data livrări. În cazul prelungirii termenului de livrare, peste data confirmată prin email, cumpărătorul are dreptul de a anula comanda.

Mărfurile vor fi expediate imediat după confirmarea comenzii și îndeplinirea tuturor condițiilor de expediere.

Daca cumparatorul are 2-3 comenzi pe numele lui facute intr-un interval de timp 1-2 zile ne rezervam dreptul de a trimite produsele intr-un singur colet, bineinteles daca corespunde adresa la fiecare.

Vânzătorul asigură transportul produselor prin servicile de curierat. Locul livrării este cel stabilit de cumpărător în momentul efectuării comenzii. Mărfurile sunt ambalate și asigurate în mod corespunzător. Cumpărătorul este obligat sa verifice integritatea produselor în momentul livrării. 

Vânzătorul este răspunzător pentru bunurile până la preluarea acesteia de către curier.

Primirea bunurilor se confirmă în scris de către cumpărător, în momentul livrării. Vânzătorul nu poartă nici o responsabilitate pentru marfurile nelivrate la timp din vina curierului. Eventualele daune aduse produselor pe durata transportului intră în responsabilitatea curierului. În astfel de cazuri, livrarea noilor bunuri către cumpărător se va face după plata daunelor de către curier.

 

6. Condiții de returnare

Cumpărătorul are dreptul de a returna produsele, fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii bunurilor.

Produsele returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:


a) nedeteriorat (cutia originala sa nu fie rupta, produsul sa nu fie purtat, sa nu aibe mirosuri ciudate)


b) în ambalajul original,cu etichetele intacte, fără urme de uzură,

În cazul în care cumpărătorul se decide să returneze produsele, acesta trebuie să:


a) contacteze vânzătorul pentru confirmarea returului. ( prin email :17sneakersshop@gmail.com)


b) împachetează cutia originală în altă cutie sau ambalaj astfel încât să se evite lipirea de stickere sau scrierea pe cutia originală, trimite bunurile la adresa vânzătorului și păstrează dovada expedierii (vânzătorul nu va fi răspunzător pentru pierderea sau deteriorarea bunurilor în timpul transportului).

c) plătească taxele aferente transportului de retur (transport,asigurare, etc).

d) daca clientul a facut o comanda cu mai multe produse si vrea sa returneze doar 1 din ele sa precizeze in formular care produs vrea sa fie returnat.

e) daca aveti comandate mai multe produse, pe numar de comanda diferit atunci fiecare produs trebuie returnat individual si informat Vanzatorul  despre fiecare comanda pentru care se face retur.

f) formularul de retur trebuie pus in coletul pentru retur.

- Vânzătorul este obligat să accepte bunurile înapoi, iar după ce a primit coletul  returnat, se obligă să returneze cumpărătorului în termen de 14-30 zile lucrătoare prețul integral al produselor platite.

- În cazul nerespectării vreunuia din punctele de mai sus, vânzătorul are dreptul de a nu accepta returnarea bunurilor, acestea trimițându-se înapoi cumpărătorului, pe cheltuiala cumpărătorului.

 

 

SC 17Retail Sale SRLL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:

    • returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
    • exista categorii de produse care nu se pot returna: produse ce prezinta urme de purtare sau folosire (conform OUG 34/20014 purtati raspunderea pentru diminuarea valorii produsului - recomandarea noastra este sa probati produsele in interior si fara a rupe etichetele) produse ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii (sosete, shorturi, costume de baie, boxeri, lenjerie intima etc)

 

7.PRELUCRAREA

ȘI PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Toate datele cu caracter personal furnizate de către clienți, în momentul comandării produselor sau înregistrarea prin intermediul magazinului online, sunt colectate, prelucrate și depozitate de www.17sneakers.ro în conformitate cu legea.

Prin trimiterea de comenzi, respectiv contractul de cumpărare clientul , în conformitate cu legea. nr. 122/2013 Z.z. , da aprobarea Vânzătorului pentru prelucrarea, colectarea și păstrarea datelor cu caracter personal în scopul contractului de cumpărare, formularele de comandă și legate de comunicațiile cu clienții, dar, de asemenea, și pentru executarea cu succes a comenzii în vederea îndeplinirii contractului și păstrarea registrelor relevante (de exemplu. tratarea plângerilor, contabilitate și etc), până la o declarație scrisă de dezacord cu acest tratament. Datele cu caracter personal prelucrate în domeniul de aplicare sunt următoarele: numele, adresa, telefon, e-mail.

Clientul are dreptul de acces la datele lui cu caracter personal, dreptul de rectificare, inclusiv alte drepturi legale cu privire la aceste date.

Vânzătorul nu publică și dezvăluie datele personale ale clientului către nici o altă persoană, cu excepția societăților care asigură transportul mărfurilor carora le sunt transmise datele cu caracter personal al clienților în scopul livrării de bunuri.

Clientul are în conformitate cu legea. nr. 122/2013 Z.z. în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, următoarele drepturi:

Clientul are dreptul, prin cerere scrisă să solicite vânzătorului:

a) să i se prelucreze sau nu datele cu caracter personal
b) informații inteligibile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
c) informații exacte cu privire la sursa de la care a primit prelucrarea datelor sale personale,

d) o listă inteligibilă a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării,

e) corectarea sau distrugerea datelor lor incorecte, incomplete sau expirate cu caracter personal care fac obiectul prelucrării,

f) distrugerea datelor sale personale când scopul prelucrării este încheiat,
h) blocarea datelor cu caracter personal ca urmare a retragerii consimțământului.

Clientul are dreptul de a trimite cerere scrisă vânzătorului, pentru a se opune

a) prelucrarii datelor sale personale, ceea ce implică faptul că acestea sunt sau vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct, fără consimțământul său, și poate să ceară distrugerea lor,

b) utilizarea datelor cu caracter personal conținute în § alin.10 punctul 3 .

c) marketingului direct în sistemul poștal.

This is a standard cookie notice which you can easily adapt or disable as you like in the admin. We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.

Pre-loader