Schimb/Retur

SCHIMB / RETUR PRODUSE

Din cauza pandemiei COVID-19 avem obligatia ca orice retur sa fie primit dar NU deschis/receptionat mai devreme de 4 zile de la primirea acestuia. Coletele returnate vor fi tinute intr-o zona de carantina timp de 4 zile de la primire pentru a evita o posibila imbolnavire.

  • Vă rugăm să descărcați:(Formular Schimb/Retur), unde puteți găsi informațiile necesare schimbului și returnarii prodselor.
  • Primul lucru care trebuie facut este sa ne confirmati trimiterea returului printr-un email la 17sneakersshop@gmail.com in decurs de 14 zile. (ex:daca confirmati prin email trimiterea returului in ultima zi adica a 14 a zi, returul va fi acceptat si daca nu este ajuns la noi)
  • Produsele impachetate se trimit la adresa doar prin companie de curierat DPD Romania. (daca se trimit prin alta firma de curierat nu se ridica coletul).  :Strada Bulevardul 21 decembrie 1989 nr 144-146 incinta imprimeria ardealul, Cluj-Napoca, pe numele 17Retail Sale SRL.
  • Produsele trebuie sa fie nepurtate, nedeteriorate si sa aiba etichetele si ambalajul original intact.
  • Dupa ce primim si controlam returul trimis de dumneavoastra, o sa va returnam banii (maxim 14-30 zile lucratoare de la primirea returului) sau va trimitem produsele de schimb (maxim 4 zile de la procesarea comenzii de schimb)
  • Livrarea produselor de schimb este gratis daca ati primit alta marimea decat cea comandata sau produsul are defect din fabrica.
  • Clientul plateste transportul, iar produsele care sunt trimise ca retur cu plata ramburs nu vor fi ridicate.
  • Aveti grija la ambalarea cutiilor pentru retur, daca e cutia originala nu acceptam sa fie lipita cu orice fel de sticker, banda adeziva etc.Trebuie sa asigurati ca cutia ajunge intancta fara defecte (Recomandam sa folositi cutia dubla  trimisa de noi sau orice alta cutie).In caz contrar se aplica o taxa pentru deteriorarea etichetelor si ambalajului. (vezi termenii si conditiile) la punctul (6).Conditii de returnare.

      Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014

     

    Cititi cu Atentie:

     

    • In caz de cutia sau etichetele sunt deteriorate din cauza ca nu sa asigurat protectia in timpul transportului se aplica o taxa in functie de deteriorare maxim pana la suma de 50 ron.Nu ne facem responsabili de deterioare in timpul transportului, pentru plangeri puteti face la client@dpd.ro (DPD Romania).
    • Daca am oferit transport gratuit si se doreste retur pentru produsul comandat, din suma care o sa fie restituita o sa se retina valorea transportului de 19 ron.Transportul oferit gratuit este daca achizitionati produsul si ramane la dumneavoastra, daca va razganditi suportati taxa de transport de tur si de retur.

     

     

    This is a standard cookie notice which you can easily adapt or disable as you like in the admin. We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.

    Pre-loader